לשכת ראש רשות מהווה צומת רגישה ועמוסה אליה מתנקזים מאות נושאים ביום עם מאוויים ואינטרסים שונים ומשונים, האמינות של מנהל הלשכה היא קריטית באופן "הנקי" שעליו להגיש את הנתונים להחלטת ראש הרשות , שכן השמטה מכוונת או לא מכוונת של פרמטרים עלולה להוביל את ראש הרשות להחלטות שגויות.

    בסביבה המשתנה והדינאמית על המנהל להיות מודע לשינויים המתרחשים מחוץ לארגונו, ולהתאים אותם במידת הצורך לארגון שבו הוא עובד . הצורך בשינוי מעלה את השאלה כיצד לנהל את תהליכי השינוי באופן אפקטיבי כך שיובילו לתוצאה הרצויה לארגון. ניהול שינויים והטמעתם הינו תהליך מורכב הנוגע בפן האישי, הבינאישי והאנושי.

    זה תפקיד קשה ומאתגר, מנהלת הלשכה היא הגורם הראשון בו נתקל התושב, והקהל הרחב בבואו למשרד, היא אחראית ל:
    • סדר היום של ראש המועצה, קביעת פגישות וניהול זמן נכון.
    • קשר שוטף עם שאר עובדי המועצה.
    • ארגון המשרד, אירוח.
    • יחסי אנוש.
    • מענה לטלפונים.
    • פניות ציבור ומענה לפניות אישיות של תושבים .
    • ארגון סיורים וביקורים.
    • תיוק והדפסות.
    • מעקב אחר ביצוע מטלות שניתנו ע"י ראש המועצה.
    • קבלת החלטות בזמן אמת ואף שיווק.
    • מנהלת הלשכה היא יד ימינו של ראש המועצה ולכן חשוב כל כך לשדר אמינות, מקצועיות ונימוס, וליצור סביבת עבודה נעימה, נינוחה ויעילה.
    לשכת ראש המועצה מטפלת בתלונות, פניות, שאלות, הבהרות, הצעות ותודות הקשורות בכל תחומי העשייה של המועצה, ואמונה גם על הטיפול בבקשות לקבלת מידע על פי חוק חופש המידע.